Sunday, August 28, 2011

Hohoho Balik Kampung... Yeaayyy yayer

Seronoknyerrrrrrrr....


Sekarang dah masuk hari ke 3 saya berada di kampung saya yang tercinta, tempat lahir saya.. Lundang, kota bharu, kelantan... seronok sangat dapat jumpa nenet saya yg comel dan saya sayang nenet saya. Rupa-rupanya saya ada banyak sangat sepupu.. seronok sangat bermain dgn mereka, buat saya tersenyum je


Mula-mula sampai saya rasa pelik sebab ramai sangat orang di rumah nenet saya. siapakah mereka sebenarnya/ saya tak kenal ngan mereka tapi mereka semua cukup kenal dengan saya .Mereka tahu nama saya.. malu saya sebab saya tak kenal nama mereka. saya guma boleh terlopong tengok mereka pandang saya heheehe maaf yer


Sebenarnya banyak sangat saya nak cerita pasal saya balik kampung ni, tapi saya sundah ngantuk sangat-sangat...ok lah saya sudah mau tidur...chowww




Terimalah ending entry kali ini denga nyanyian raya kegemaran saya .. hohoho balik kampung!!! ( ulang banyak-banyak kali sampai suara takder.. hehehe)

No comments:

Post a Comment