Thursday, December 15, 2011

Disember 2011 .. bulan terakhir tahun ini...

Dah masuk bulan terakhir tahun nih..sedihhnyerr..erkk naper plak nih,ada adegan sedih ka

hehehe bulan ni saya terpaksa berkorban melepaskan sesuatu huhuhu ada satu malam tu,saya dengar ayah cakap ngan ibu:


Ayah: Rambut anak ayah ni ( saya le tu) dah panjang sgt nih, cecah mata ... nak kena potong nih..

Ibu : Ye ke? tak prasan pun ..( aik takkan x prasan, hari2 kan ibu sikat rambut saya)

Ayah: nanti potong ye,, baru nampak kemas sket

Ibu: mmm esok isnin kan, boleh la kita potong ..


erkk potong rambut??

esoknya, saya bangun lambat sket,kul 10pagi baru saya bangun tido... Seronotnya pagi tu, ibu dukung saya dan terus duk depan tv..dia terus sikat rambut saya,,ehh selalunya dia terus mandikan dan baru sikat rambut..hmm saya nampak benda baru depan saya ...

Ibu ambik benda tu dan terus krek krek krek..bunyi rambut saya di potonggg ..huhuhuhu
Saya asyik duk berpaling nak tengok ibu mngerjakan rambut saya..


dah siapp... pastuh terus saya dimandikan  

wiiii ... saya suka mandi sbb boleh main air.... wiiiiiiiiiiiii

potong rambut??   hehehe rupanya sikit je ibu potong rambut saya, masih ada lagi rambut yang tak di potong
tak sakit punn,,saya pun tak nanges ...


nak tgk gambar rambut saya lepas potong??

Ni diaa..





                                                               Sebelum .............








                                 
                                                          Selepas......................
hehehe .. :)      

Bulan nih genaplah umur saya 15bulan...





1 comment:

  1. amboi...seksinye bibir dia.. comel nye, hehhe...

    Salam kenal, n folo Nurqasehaira... jumpelagi!

    ReplyDelete