Sunday, June 19, 2011

JUNE 2011

 SYURGA MAKANAN.....

Wahhh!!1 saya sudah berumur 9 bulan... nyum nyumm nyum sekarang saya memang berselera untuk makan, yang paling saya suka PISANGGG!! BUBUR NASI  pun sedap jugak, ibu saya suka bagi saya bubur kaler oren,, mungkin ada sayur kot huhuhu tapi sedap sgt .. ibu saya juga bagi saya makan nestum, mcm2 perasa dia bagi saya cuba, ada rasa soya, coklat, kurma, perasa sayur pun ada ... Ada sekali tu ibu saya try bagi makan buah-buahan yang dilecek mcm anggur, pir dan limau... rasanya saya kurang gemar yukkkss *tak sedap ler ibu*  Tapi bila dah meningkatkan umur ni saya agak tertarik dgn makanan yang dimakan oleh ibu ngn ayah saya, macam sedap sangat kan kan asyik sungguh saya tengokkk..



Awal bulan jun kan cuti sekolah, Pak uda n mak uda saya datang bercuti di rumah saya. Seronok saya dapat berjumpa dengan sepupu saya Ang najwan dan abg apiq... seronok sangat dapat jalan-jalan dengan mereka. paling saya suka nenet pun ada sama... hehehe nenet suka sangat dengan saya, katanya saya dan makin membesar dan muka saya pun dah berubah berbanding semasa saya kecil dulu... apa-aper lah yang penting saya sukaaa...


Sejak berumur 9 bulan, saya terasa sangat cergas, wahh !! rasa macam nak explore seluruh rumah saya.. saya dah pandai tolak pintu masuk ke bilik2, ke dapur ( saya sangat teruja-uja sangat) ... rupanya rumah saya banyak sangat buku.. hmmm saya rasa ibu saya suka baca buku kot... kerja saya sekarang belek segala majalah dan sepahkan hahhaha saya suka sangat, pastu dengar macam ibu saya membebel2, tapi dia tak marah..hehehe setiap kali saya buat sepah, ibu saya datang dan terus peluk saya dan cium saya, dia macam ada bagitau sesuatu tapi saya tak endahkan yang penting ibu sayang saya, saya pun sayang nagn ibu muaahhh

No comments:

Post a Comment